نيلانيلا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

نيلاي من

كچلوي ماماني و بابايي!!!!!!!!

1390/1/22 9:42
نویسنده : اعظم جلالي
427 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگ و نازم

الان كه دارم برات مي نويسم 20 فروردين سال 90

و تو دختر نازم 4 ماهو 6 روز داري

من الان سر كارم و تو پيش مادر مريم

تمام فكرم تويي

امسال تو روز 2 فروردين بد جور سرما خوردي و چند روزي تو بيمارستان بوديم

روزاي خيلي بدي بود

ماماني كلي غصه مي خورد

كلي گريه كردم كه امپول مي زدن بهت

ولي همه اين كارا به خاطر خودت بوده عزيزم

راستي تو بيمارستان چون نتونستن از دست و پات رگ بگيرن سرت رو كچل كردن

الان تو كچلوي ماماني هستي

چقد دوست دارم عزيزم

تو تمام دنيا و هستي ماماني هستي

الهي ماماني قربونت بره

امروز بابايي قراره بره سبزوار سر كار

دوتامون دلمون براش تنگ ميشه

بابايي هم كلي دلش تنگ ميشه آخه كلي دوست داره قراره عكساتو ببريم چاپ كنيم و بابايي با خودش ببره


الان باييد برم به كارم برسم فعلا باي باي

بوووووووووسسسسسس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نيلاي من می باشد