نيلانيلا، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

نيلاي من

دلمون براي بابايي تنگ شده!!!!

1390/2/3 12:09
نویسنده : اعظم جلالي
392 بازدید
اشتراک گذاری

نيلاي قشنگم سلام

الان كه دارم اين پستو برات مي ذارم 4 ماه 19 روزه اي و بابايي 14 روزه كه مسافرته!!!

من دحسابي دلم تنگ شده ؛مي دونم كه تو هم همين طور هستي

اگه تو را نداشتم نمي تونستم تحمل كنم و حالا كه تو را دارم خيلي خوبه!!

نيلا جان 4 تا درس را خوب بلد شدي :زبونتو در مياري ،حباب درست مي كني و سرسري مي كني

الهي مامان به قربونت بره !!يه جيغايي مي كشي كه صداش 2 تا محله اون ور ترم مي ره !!

عزيزمي!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان هوراد
3 خرداد 90 12:35
مادران آبی‌ترین، دریایی‌ترین و آسمانی‌ترین فرشته زندگی هستند روزت مبارک فرشته خلقت . . .
11111
6 مرداد 90 14:49
با کلیک بر روی لینک زیر و با خواندن اس ام اس کسب درآمد کنید http://ads.inpersia.com/users/ref/28804
خاله جون ساعده
15 فروردین 91 11:31
Boooooossss
مامان کوثری
23 تیر 92 4:30
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
شبنم
22 مرداد 92 9:43
سلام دوستان عزیزم این کلوپ تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/
فریده
14 آذر 92 10:25
سر بزن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نيلاي من می باشد